Известие

Collapse
No announcement yet.

мнение за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мнение за 156

    Здравейте, аз съм нов и съм решил да си взема алфа 156 след 2003 facelift.Искам да е дизел.Кажете си мнението за такъв автомобил какво да гледам при покупката(слабите места) държи ли двигателя и окачването и др. Благодаря предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от plkochev Покажи съобщение
    Здравейте, аз съм нов и съм решил да си взема алфа 156 след 2003 facelift.Искам да е дизел.Кажете си мнението за такъв автомобил какво да гледам при покупката(слабите места) държи ли двигателя и окачването и др. Благодаря предварително
    по-добре изпозвай търсачката, има много изписано за дизелите на алфа

    Comment


    • #3
      Мен по скоро ме интересува коя е скъпата част която се чупи често и какво да гледам при покупката.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от plkochev Покажи съобщение
        Мен по скоро ме интересува коя е скъпата част която се чупи често и какво да гледам при покупката.
        бате при 156 каквото и да се счупи не е евтино
        но дизелите са по-здрави ако я вземеш запазена
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от plkochev Покажи съобщение
          Мен по скоро ме интересува коя е скъпата част която се чупи често и какво да гледам при покупката.
          Колега, като всяка кола е и Алфата, една от скъпите части на дизела, ако ти се счупи е например е турбината, ама ако мислиш че на другите не се чупи, пък и тя доколкото знам не е разработка на алфа/май джапанска е/, можеш да я срещнеш и при други дизелови двигатели от този тип......
          Колата си е като всяка от този клас, само дето е по готина
          Last edited by fred; d.m.y г., 19:40.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от plkochev Покажи съобщение
            Мен по скоро ме интересува коя е скъпата част която се чупи често и какво да гледам при покупката.
            Тази кола не е за теб
            Избери си друга - Пасат, Вектра и т.н.

            п.с. Има търсачка, която ще ти отговори на многото въпроси, които тепърва ще напишеш ...
            Поредната тема за кола 2-ра употреба ...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Тази кола не е за теб
              Колега мисля че не съм те засегнал с нищо дали е за мен или не аз си решавам. Въпроса ми мисля че не е сложен и ако не можеш да го разбереш не пиши глупости.

              Comment


              • #8
                Колега , дюзите на дизелите са по 700 лева една ....
                турбината е скъпа , 2 пути по скъп термостат компресията на двигателя требва да е над 20 при всички случай в противен ако е с издухана компресия ще ти е трудно зимно време ......
                какво да ти кажа обслужване първо ремаци филтри масла , водна помпа по желание и това гледаш предницата да е здрава или нова като при мен
                да не я правиш че е солена земи си големия дизел не малкия 2.4 ЖТД - по скъпа подръжка от 1.9 ЖТд
                но с 5 цилиндъра 136 коня и върви много карах такова .... по полека с дупките като я купиш и тва е от мене
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #9
                  за колата

                  Приятел, понеже виждам че си нов член, първо добре дошъл, добре си се насочил към модел кола, и второ, май не разбра мнението на колегата Dodo 155 по-горе - според мен той искаше да каже че Алфа 156 турбодизел няма евтини части за подръжка и може да останеш неприятно изненадан (аз самият като я купих хвърлих 700 лв от раз за части "дето не са скъпи", а в момента съм капарирал и чакам друг двигател без да се замислям). А тъй като си се насочил към дизелова 156, съвета ми е да видиш мобиле.де - днес го разглеждах и ми направи впечатление, че от всеки пет 156ци за продан, поне три са дизелови - все си мисля че има причина да ги разпродават така там Да знаеш също така че има правило - дизела по-рядко се чупи, но консумативите му са по-скъпи, самата амортизация и подръжка на дизела е по-пегава и като се счупи - частите са му по-скъпички и кажи речи си на парите си ако вместо това имаше бензинка. Отделно за след 2003та г. кола части малко трудно като избор.
                  Но пък чувам тука от колегите че дизелите имaли повече ряз (заради развъртането на турбината) и съм склонен да им вярвам.
                  Успех и да се похвалиш с придобивката, 156 е добър избор откъм комфорт, екстри и сигурност.
                  Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 20:49.
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                    Приятел, понеже виждам че си нов член, първо добре дошъл, добре си се насочил към модел кола, и второ, май не разбра мнението на колегата Dodo 155 по-горе - според мен той искаше да каже че Алфа 156 турбодизел няма евтини части за подръжка и може да останеш неприятно изненадан (аз самият като я купих хвърлих 700 лв от раз за части "дето не са скъпи", а в момента съм капарирал и чакам друг двигател без да се замислям). А тъй като си се насочил към дизелова 156, съвета ми е да видиш мобиле.де - днес го разглеждах и ми направи впечатление, че от всеки пет 156ци за продан, поне три са дизелови - все си мисля че има причина да ги разпродават така там Да знаеш също така че има правило - дизела по-рядко се чупи, но консумативите му са по-скъпи, самата амортизация и подръжка на дизела е по-пегава и като се счупи - частите са му по-скъпички и кажи речи си на парите си ако вместо това имаше бензинка. Отделно за след 2003та г. кола части малко трудно като избор.
                    Но пък чувам тука от колегите че дизелите имaли повече ряз (заради развъртането на турбината) и съм склонен да им вярвам.
                    Успех и да се похвалиш с придобивката, 156 е добър избор откъм комфорт, екстри и сигурност.
                    Съгласен съм с тебе за возията обезшумена е и двувалката е стращен кеф след 150 км твойта 2 ка върви още повече но не съжелявам че я купих са малко ремонти ама кво да се прай така ще е дизела големия уцели мотора няма да съжалява само конпресията ... гледай на дизелите ако моеш преди да я земеш закачи на цилиндрите да я погледнеш ако има такава опция де
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      каквото и да говорим почти всичко си е на късмет. това за турбините, дюзите и какво ли още е вярно както казват колегите, скъпичко е но не е само при алфите и не знам защо се тиражират едни такива мнения, че едва ли не алфите са сред най-скъпите коли за подръжка.. верно ако нямаш опит с други коли може и така да ти се струва, но си е идеално съотношение цена/качество. до сега проблем с турбо, дюзи и такива истории не съм имал с нито един от дизеловите ми автомобили (френски, немски, италиански..) и при положение че настъпвам постояно.успех с избора и моя съвет е ако бензин 2-ойката, а за дизел 2.4 добре си се насочил да попиташ хората които имат опит с тея автомобили но не задълбавай прекалено, че все ще се намери кой да те откаже

                      Comment


                      • #12
                        Още нещо да включа интериора на колата я прави уникална ако намериш и точното радио примерно за пласмасата или махагона на което седат уредите датчиците демек с цвета мойто е алпин червено зелено и жълто и пасва с таблото Ако сложиш бас каса ще завършиш саунда 6+1бас- 2 пищялки 4 среди и една 12 ка примерно Херц ако имаш пари ако не БМ на средна цена батко става ненормалната кола откъм саунд не ти требват чеинджъри ... та това е от мен
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #13
                          Ти пък чак музика му сложи на човека бе колега,музиката не прави колата нали знаеш.
                          Та по темата, успех колега,дано попаднеш на нещо читаво каквото и да е то бензин или дизел.По възможност вкарай колата в сервиз преди да я купиш.Пиши от къде си за да те насочим къде да отидеш да диагностика.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Ти пък чак музика му сложи на човека бе колега,музиката не прави колата нали знаеш.
                            Та по темата, успех колега,дано попаднеш на нещо читаво каквото и да е то бензин или дизел.По възможност вкарай колата в сервиз преди да я купиш.Пиши от къде си за да те насочим къде да отидеш да диагностика.
                            Кенлоод заводска не съм я сменял и си сложих бас бокс 12 БМ с усилвател ... муцка е вътре е Дискотека боом повече не и требва .... а относно темата за сервиза съм съгласен ...
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              Аз музика си имам 2 Пайнера 20см трилентови и 30см Пайнер и усилвател 4*100 + CD Mp3 Kenwood от старата кола-лудница.Ама тия Алфи след фейса 2003г. са много малко няма избор-защо така чупят ли се и не се внасят или са здрави и не се продават?????
                              Last edited by plkochev; d.m.y г., 22:40.

                              Comment

                              Working...
                              X